Wat is PayPro en waarom staat PayPro op mijn afschrift?
PayPro is een betaaldienstverlener. Wij zorgen uitsluitend voor het betalingsverkeer tussen jou en een bedrijf, en fungeren als tussenpartij. Helaas kunnen wij geen abonnementen voor je stopzetten of terugbetalingen uitvoeren. Voor een terugbetaling moet je contact opnemen met het bedrijf waar je het product hebt gekocht.
Weet je niet meer bij welk bedrijf je iets hebt gekocht? Vul dan ons contactformulier in:
Veelgestelde vragen
Ja! Elke transactie die PayPro verwerkt vermelden wij de handelsnaam van de webshop/bedrijf waar jij jouw product hebt gekocht.
“[HANDELSNAAM BEDRIJF] / Productomschrijving / verwerkt door PayPro.nl #I-123456″
De handelsnaam van het bedrijf waar jij wat gekocht hebt is dikgedrukt hierboven.
“[HANDELSNAAM BEDRIJF] / Productomschrijving / verwerkt door PayPro.nl #I-123456″
De handelsnaam van het bedrijf waar jij wat gekocht hebt is dikgedrukt hierboven.
PayPro is een betaaldienstverlener. Wij zorgen uitsluitend voor het betalingsverkeer tussen jou en een bedrijf, en fungeren als tussenpartij. Helaas kunnen wij geen abonnementen voor je stopzetten of terugbetalingen uitvoeren. Voor een terugbetaling moet je contact opnemen met het bedrijf waar je het product hebt gekocht.
Stichting PayPro Clientgelden is onze stichting voor gelden van derden. PayPro gebruikt deze stichting om geld gescheiden te houden. Via deze tussenrekening wordt jouw betaling uitbetaald aan het bedrijf waar je iets hebt gekocht.
PayPro verwerkt ook SEPA-incasso’s. Dit betekent dat wij geld kunnen innen van bankrekeningen. Bij elke SEPA-incasso vermelden wij de gegevens van het bedrijf waarvoor wij incasseren. Dit doen wij bijvoorbeeld voor sportscholen of online abonnementen.
Het verwerken van een bankoverschrijving duurt enkele werkdagen. PayPro probeert alle overboekingen correct te verwerken. Als dit niet mogelijk is, storten wij het bedrag terug.
Heb je geprobeerd rechtstreeks contact op te nemen met het bedrijf waar je iets hebt gekocht? Vermoed je fraude? Stuur dan een e-mail naar support@paypro.nl met alle betaalgegevens en een uitleg waarom je vermoedt dat er sprake is van fraude.
Nee. Als je PayPro op je afschrift ziet staan heb je hoogstwaarschijnlijk een product of dienst afgenomen bij een ander bedrijf. Alle vragen over je betaling dienen door dit bedrijf beantwoord te worden. Via bovenstaande zoekmachine kun je het bedrijf achterhalen. Lukt het niet om met deze zoekmachine je betaling te achterhalen? Stuur dan een e-mail naar support@paypro.nl met alle betaalgegeven